Paarse swoosh? Lakers. Zwarte lijkwade? Lakers, vooral Nike Air Max 1 sinds ze onlangs hun "Hollywood Nights" -uniformen debuteerden. Volts bovenste? Lake ... wacht even, wat is er verdomme aan de hand? Het eren van de legendarische carrière van Gary Payton is een mooie gedachte en helemaal in alles verloren. Lakers dat het bijna respectloos is voor de legendarische franchise. Als Nike Sportswear lessen nodig heeft over hoe je de Lakers-kleurstelling goed kunt doen.
Om deze reden willen we de schoenen zien die niet voor de verkoop vrijgegeven konden worden. Hoe vaak we politieagenten soms ook verachten, ze houden ons af en toe voor ons bezig.Ik heb het gevoel dat de Converse Chuck Taylor All Star enorm wordt onderschat. Nike is eigenaar van Converse, Nike Air Max 95 dus Converse is standaard cool. Met de release van de Converse Chuck Taylor All Star 2 zullen dingen nooit meer hetzelfde zijn. Ik weet dat ik de klassiekers niet onderschat.
Hardloopschoenen zijn niet echt een trend die moet sterven, maar Nike Sneakers de hype van retro hardloopschoenen is uit de hand. De Reebok-pomp of de Nike Air Max 90-serie is geweldig, maar het is niet iets geheel nieuws. Jonge sneaker heads maken retro hardloopschoppen alsof ze de tweede komst van Tupac zijn. Ik ben dol op de retro lopers, maar het is niet erg als zelfs een goed paar nieuwe weegschalen meteen uitverkocht zijn omdat hypebeasts ze proberen te verslaan.
Sneakerheads hadden misschien niet gekild maar ze waren aan het zweten - Nike Schoenen vooral degenen die nieuwe uitrusting moesten uitproberen - deze zeker.De Flyknit-halsband die we moeten zien opduiken in de Nike LunarEpic en de Nike Koston 3 blijft zijn weg vinden naar andere afdelingen in Nike's huis met de Hyperdunk als de meest verbluffende iteratie ooit. Als de veelbelovende nieuwe Zoom Air-unit met uitgeholde lenzen beantwoordt aan de verwachtingen, is dit de meest comfortabele en best presterende Hyperdunk.
Weet je nog toen je in paniek raakte dat Nike zijn verstand verloor toen de Nike Kobe 9 Elite voor het eerst werd onthuld? Weet je nog toen er een low-cut Nike Kobe 9 Elite was? Kortom, wanneer Nike zo hoog gaat, vergeet nooit dat ze het altijd kunnen afsnijden en laag kunnen raken.De Nike Air Max 2016 heeft mesh, een tussenzool met schuimrubber en de Air Max-bubble die je kent Nike Air en liefhebt. Het maakte indruk op de Air Max 2015, die verbeterde op de Air Max 201 .
Dus die nieuwe Nike Vapor-uniformen met Aeroswift-technologie zien er echt goed uit en je weet dat Nike iets speciaals te gaan zal hebben wanneer ze de NBA-licentie overnemen in 2017. Maar die slanke jerseys zien er goed uit op de typische fan die luistert naar sportradio zoals zijn evangelie. Ondertussen belt hij Eric Avar om drie uur 's ochtends en vraagt hij wat Nike over een paar jaar van de pijplijn komt, omdat hij het nu op de Kobe 12 wil.